Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Midorka | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany18.06.2009 @20:28:02 ostatnio na stronie15.09.2011 @12:02:41

o właśnie taka...

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu4521974
digarty11 komentarze238 posty na forum4

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~xcynamonowa    21.06.2009 @21:49:36
może to tak z wiekiem.. ?
*myśli*
_______
` wypity alkohol uderza w tętnice.
~nero0    21.06.2009 @21:39:01
dzięki
~Kakenski    21.06.2009 @21:24:29
Neptun..
_______
abcdefghijklmnopurtswxyz ;|
~patoosia    21.06.2009 @21:19:07
dziękuję za komentarz
_______
Skomentuj moje prace ^^
~dzia5    21.06.2009 @19:32:59
no niestety... miałam mało czasu na kombinowanie jak zrobić zdjęcie w środku, gdyż trafiłam akurat na maraton na książu i tak na szyyybko bo by mnie tam stratowali ehehe,
pozdrawiam
_______
...everybody lies
~elpueblo    21.06.2009 @15:32:37
dzieki, dzieki
~inexperienced    21.06.2009 @14:00:07
Thx
_______
Dążyć do doskonałości ...
~iwa8    21.06.2009 @13:11:44
dzięki...................jeszcze poobserwuję.................oczekuję wspaniałych prac
~ostry69    20.06.2009 @23:23:08
Heh :P
To skoro znasz Illusion to znasz rowniez Lipe A on grał na jedenj Płycie Acidow
~ostry69    20.06.2009 @16:35:53
A tak, tak również bede w Plocku na Acidach i Hunterze
~ToNicNieZnaczy    20.06.2009 @14:40:06
Dlaczego usunęłaś tą różę? Nie zdązyłam nawet komentarza wysłać ;]
~ostry69    20.06.2009 @10:39:14
A wiec witam w grupie
Przypominam: 11 lipca 2009 (Sobota) Paradise Lost zagra w Plsce w Węgorzewie
~ostry69    19.06.2009 @21:39:12
No i tu juz nie bedzie tak łatwo
Zanim zostaniesz przyjeta do grupy odp na Pytanie:

Ulubiona Plyta i dlaczego ?
Poprzednia strona 1 2 3
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt